Garantie op producten
De garantie termijn op productie of materiaalfouten van onze producten kunt u vinden in de gebruiksaanwijzing van het desbetreffende product, u vind deze ook meestal op de website van het desbetreffende merk.
Tevens verwijzen wij u naar de regels die in de garantie voorwaarden vermeld staan.
Om te beoordelen of het product nog binnen garantietermijn zit is een aankoopbewijs noodzakelijk, zonder aankoopbewijs, geen garantie.
let op!
-Garantie is niet van toepassing op aan slijtage onderhevige onderdelen zoals: pompmotor, lampen, afdichtingsrubbers, membranen enz. Deze kunnen als vervangonderdeel worden aangeschaft.
-Glasbreuk van aquaria, lampen, quartsbuizen etc. vallen nooit onder garantie.
-Garantie is nooit van toepassing op schade veroorzaakt door installatiefouten, bedieningsfouten en gebrekkig onderhoud.
-De garantie vervalt wanneer er aan een product technische wijzigingen zijn aangebracht. Bijvoorbeeld: afknippen stekker, kabels inkorten, trafo vervangen door ander type, etc.
- U bent verantwoordelijk voor het correcte gerbuik en de correcte instalatie van de aangekochte goederen.
raadpleeg hierbij steeds de handleiding geleverd bij de goederen.
Garantie op vissen
Op alle vissen geven wij 24 uur garantie, om misbruik te voorkomen zijn er wel enkele spelregels. Hier proberen we in duidelijke bewoordingen uit te leggen hoe het garantiebeleid van onze winkel werkt en hoe u het kunt gebruiken wanneer u bij ons winkelt !
Wanneer kunt u aanspraak maken op garantie?
Wij doen ons uiterste best om uw vissen in goede gezondheid af te leveren, mocht er onverhoopt toch wat vervelends gebeuren binnen de 24 uur na aankoop en of bezorgmoment dan kunt u aanspraak maken op onze vis garantie..
Uitzonderingen op visgarantie
U bent zelf verantwoordelijk voor de leefomgeving van de vis en het vissen bestand. Zijn waterwaardes niet oke dan kunt U geen aanspraak maken op garantie. Worden uw vissen opgegeten omdat ze niet bij elkaar passen kunnen wij daar ook niets aan doen, en wij vergoeden alleen de aangekochte vissen, niet een geheel visbestand
Krijg ik mijn geld terug?
In bijna alle gevallen ontvangt u een nieuw exemplaar, geld terug doen we alleen in zeer uitzonderlijke gevallen.
Ruilen of Retour
Vissen zijn uitgesloten van ruil en of retour recht vanwege hygiƫnische reden.